E-nyomtatványok
Betűméret növeléseBetűméret csökkentése
Tájékoztató a Gazdálkodási napló (web GN), Nitrát adatlap és a Permetezési napló elektronikus nyomtatványairól

A „web GN” elektronikus benyújtása minden Agrár-környezetgazdálkodási intézkedésben részt vevő gazdálkodónak kötelező. Benyújtási határidő minden évben szeptember 01-től november 30-ig.

A Nitrát adatszolgáltatást a 2013/2014. gazdálkodási évtől kezdődően már kizárólag elektronikusan teljesítheti a gazdálkodó. Az adatszolgáltatás határideje minden évben szeptember 01-től december 31-ig.

A Permetezési napló önálló nyomtatványát azon ügyfeleknek kell benyújtani elektronikusan, akik erre külön felszólítást kapnak.

Az Agrár-környezetgazdálkodási támogatásban résztvevő ügyfeleknek a gazdálkodási naplón kívül a Permetezési napló nyomtatványt nem kell külön beküldeni, azt a Gazdálkodási napló nyomtatványa tartalmazza.

Azon Agrár-környezetgazdálkodási támogatásban résztvevő ügyfeleknek, akik a Permetezési napló önálló nyomtatvány elektronikus beküldésére külön felszólítást kaptak, be kell küldeni a Gazdálkodási napló nyomtatvány mellett az önálló Permetezési napló nyomtatványt is, az eltérő adattartalom miatt.

A nyomtatványok elektronikus benyújtásához ügyfélkapus azonosítóra és jelszóra van szükség, melyet az okmányirodákon keresztül lehet igényelni.

Jelenleg az alábbi nyomtatványokat lehet elektronikus ügyintézés keretében beküldeni:

E-nyomtatvány

Azonosító

Verzió
(Nyomtatvány/Útmutató)

Letöltés

Útmutató

Gazdálkodási napló 2013/2014

 MGSZH_GN_2

2.6/2.0

Nitrát adatlap 2013/2014

MGSZH_NITRAT

1.4/2.0

Permetezési napló 2013/2014

MGSZH_pn1314

1.2./1.0


KORÁBBI (jelenleg már nem beküldhető) GAZDÁLKODÁSI NAPLÓ, NITRÁT ADATLAP ÉS PERMETEZÉSI NAPLÓ NYOMTATVÁNYOK

A nyomtatványok elektronikus kitöltésével és továbbításával kapcsolatban az alábbi teendők szükségesek:

    1. Telepítse a legfrissebb java futtatókörnyezetet innen.

    2. Töltse le az ANYK általános nyomtatványkitöltő keretprogramot a honlapról, majd telepítse azt.

    3. Töltse le a fenti táblázatból az ügyintézéshez szükséges nyomtatványt, majd telepítse azt.

    4. Az ÁNYK program segítségével nyissa meg és töltse ki az adatlapot.

    5. Kitöltés után készítse elő a nyomtatványt elküldésre, kattintson a Kapcsolat az ügyfélkapuval/Nyomtatvány megjelölése elektronikus beküldése menüpontra. Valamint jegyezze fel a nyomtatvány helyét és nevét a későbbi beazonosíthatóság végett.

    6. Ha hibátlan a nyomtatvány, akkor kattintson a Kapcsolat az ügyfélkapuval/A nyomtatvány közvetlen beküldése az ügyfélkapun keresztül menüpontra. A felugró ablakban adja meg az ügyfélkapus azonosítóját és jelszavát.

    7. A beküldés akkor sikeres, ha két üzenetet kap az ügyfélkapus tárhelyére (vagy e-mail fiókjába). Az elsőt a magyarorszag.hu ügyfélkapuja küldi. Ez azt tartalmazza, hogy a feladott nyomtatványt továbbították az NÉBIH felé. Ezután az NÉBIH rendszere fog egy visszaigazolást küldeni.
      A visszaigazolásban az alábbi szöveg olvasható: „A(z) 1000000000 regisztrációs számú ügyfél ÁNYK gazdálkodási napló/nitrát adatlap nyomtatványának beküldése sikeres volt. Egyedi azonosító:8a8082a8320179ca0132058276e701c7”
      Az utolsó számsor azonosítja a beérkezett naplót, adatlapot. Amennyiben a második visszaigazolást nem kapja meg 24 órán belül, kérjük jelezze a lenti űrlap kitöltésével a problémát az Akg Ügyfélszolgálatnak.

A beküldés menetéről, a nyomtatványok telepítéséről és használatáról az Ügyfélkapu e-tananyagában találhat bővebb leírást.

A nyomtatványokkal kapcsolatos segítség kérhető az alábbi űrlap kitöltésével.

Szakterületek Ügyintézés Állategészségügyi és Állatvédelmi Igazgatóság Állategészségügyi Diagnosztikai Igazgatóság Állatgyógyászati Termékek Igazgatósága Állattenyésztési Igazgatóság Borászati Igazgatóság Élelmiszerbiztonsági Kockázatértékelés Élelmiszer- és Takarmánybiztonsági Igazgatóság Erdészet Földművelésügy, vadászat, halászat Növény-, Talaj- és Agrárkörnyezet-védelmi Igazgatóság Növénytermesztési és Kertészeti Igazgatóság
Eseménynaptár